DDM/CRM9000 by Logotec App Studio
Systemy DDM9000 i CRM9000 Logotec-u istnieją na rynku od wielu lat, a od końca lat 90-tych oferowane są w wersji „przeglądarkowej”.
Dzisiaj „krajobraz sprzętowy” w większości firm kompletnie się zmienił: zamiast komputerów osobistych z Windows na biurkach mamy komputery/komputery przenośne z Windows 10 i macOS, a także smartfony i tablety pracujące po systemem operacyjnym Android, iOS czy Windows 10. Oczywistym stało się oczekiwanie, że możliwy powinien być dostęp do wszystkich naszych danych z wszystkich tych urządzeń.
DDM9000 i CRM9000 Logotec-u „od zawsze” były systemami bardzo elastycznymi – jedną z ich zalet było to, że można je było konfigurować w bardzo szerokim zakresie. Niemniej i w tym zakresie zmieniły się wymagania i technologia.
Nowa wersja DDM9000 i CRM9000 by Logotec App Studio wychodzi naprzeciw tym zmianom:
Nowa wersja DDM9000 i CRM9000 by Logotec App Studio wychodzi naprzeciw tym zmianom:
- zakres funkcjonalny jest bardzo zbliżony do obecnych wersji, niemniej wprowadzono szereg zmian zdecydowanie poprawiających komfort pracy
- system działa na wszystkich popularnych urządzeniach i systemach operacyjnych:
- komputerach/notebookach pracujących pod Windows 10
- telefonach Android
- telefonach iOS (iPhone)
- tabletach Android
- tabletach iOS (iPady)
- komputerach/notebookach firmy Apple (macOS)
Tak więc, począwszy od tej wersji, użytkownicy mają pełny dostęp do swoich danych praktycznie z dowolnych urządzeń.
Rozwiązanie zostało stworzone w 100% za pomocą naszego „generatora aplikacji” Logotec App Studio.
W rezultacie:
- kompletnie zmieniona została technologia – nie jest to już technologia „przeglądarkowa”, lecz aplikacja natywna plus
część serwerowa działająca w chmurze (możliwa jest także praca na lokalnych serwerach); - działa online i offline (z synchronizacją);
- łatwość zmian i rozbudowy jeszcze bardziej się poprawiła, w związku z czyn pozycjonujemy teraz ten system nie jako system zarządzania dokumentami/system CRM z możliwością ewentualnej modyfikacji, lecz jako system umożliwiający bardzo łatwe i szybkie stworzenie dowolnego rozwiązania, specyficznego dla naszych klientów z gotową funkcjonalnością systemu CRM i zarządzania dokumentami.